YG07_07 benımde sekız aylık bebegım sebepsızce bıanda karnımda ölmüş kalbı durmuş hıc kanamam sancım olmadı normal kontrole gıttım doktor bebegın kalp atısı yok dedı delıye döndüm allahın zoruna gıtmesın isyan etmedım ama çok acı bı durumdu tabbım kımseye yasatmasın ama anlatılmaz bısey çok zor o acıya daha fazla dayanamam dıye sezeryanla alınsın dedım benı uyuttular uyandığımda herşey bıtmıstı çoktan eve elım kolum bomboş döndüm besıgını kurmuştuk besıgı kullanamadık ama şimdi besık gıbı mezarı var tasını yaptırdık patalojı sonucunda da bısey çıkmadı genetıge gıttı temız çıktı yapacak inan hıc bısey yok allah sabır versın inşallah rabbım tez zaman da kucagını doldurur evde yalnız kalma çalıs yada kurslara falan gıt evde işlerini yapıyosun bıtıyo yine aklına gelıyo hıc çıkmıyo zaten ama ne desek boş zaman gectıkce yangının sonmucek ama hafıflıcek sadece zaman bu zaman ıcınde de kendıne aktıvıte bul canım başın sağolsun aynı acıyı yasadıgım ıcın uzun yazmısım kusura bakma 😔umudunu kaybetme ben bıdaha anne olamam dıyodum sımdı 14 haftalık hamileyim sekız aylık ölü doğdu bebegım ondan sonra 16 haftalık öldü sımdı 14 haftalıgız demek ıstedıgım umudunu kaybetme zamanı vardır