Derinnmom Selam kızlar 28+2 bu sabah uyandığımda atletim de süt lekesi gördüm, 25.haftada da olmuştu. Bazıları erken doğum belirtisi diyor bazıları da normal daha doktora soramadım. Bunu yaşayan var mı?
Paradise1_ Derinnmom yarın 31. Haftaya gireceğim ve benimde dün geldi bende başta korkmuştum ama normal dediler
Rumeysaglnin Derinnmom ben 7 aylık hamileyken gelmeye başladı her sabah uyandigimda ıslak uyanirdim baya gelirdi sütüm doğuma kadar geldi bence normal
Derinnmom Paradise1_ bende 25te olmuştu ama unuttum doktora sormayı, bugün tekrar görünce kafama takıldı
Derinnmom Mia0121 dün annemle konuşurken doğumda sütüm gelmezse ne yapacam felan dedim o da dedi ki senin önceden sütün gelmişti öyle olduğu zaman süt gelmemesi durumu olmaz
Derinnmom Mia0121 yok kız niye sıkıntılı olsun herkes de olmuyormuş ama süt gelince de sonradan gelmeme durumu olmuyor diyorlar yani net bir bilgi de değil o yüzden canını sıkma
Rumeysaglnin Derinnmom hayır olmadı emzirmeye başladığım zaman oldu oda ilk bebeğim olduğu için çok fazla bir bilgim yoktu inşallah ikincide daha güzel bir emzirme dönemimiz olur 💙
[silindi] Mia0121 o doğumdan sonra bebeğin emmesiyle olur yani bende öyle oldu kızıma gebeyken dokununca ıslaklık vardı ama hiç iç çamaşır ıslanmadı