Tgbatem
Bende kestirdim hurafelere inanmayın boşuna bakımsız dolaşmaya gerek yok
Gorkem
Bende kestiriyorum
Samed96
EsenBursa
Bende hamileligimin basinda kastirdektim duyunca kestirmedim.omru kisalir falan diyolarda ondan dolayi degil. Bence sac ucundan alindigi zaman hava alip uzuyor ve vitamin oraya gidiyor diyorlarbya hani bebegin alcahi vitamini sac aliyor olabilir hahahaha 😂😂😂 kendimce bu mantigi bulabildim ama yinede kestirmicem ne bileyim icime sinmiyor 🤣
Janquil
Hurafelere eski kafa düşüncelere değil Allaha inanın ne gelirse Allahtan ben 2 kere kestirdim. İçinizi ferah tutun :)