Minaresad efsanee_ ben de hamilelik suresince hic bir sey yapmadim ama cok dokulmeye basladi ve asiri kurudu uclari yanmis gibi. 22ci haftamdayim. Bu gun dayanamadim kestirdim 😒
efsanee_ Minaresad evet ya bi cansızlaştı sanki saçlarım Dökülmeside cabası 14. Haftadayım daha yeni yeni kendime bakabiliyorum . Önümüzdeki ay boyatmayıda düşünüyorum 🤭
Minaresad Elifyilmaz her kes bi taraftan o kadar cok sey soyluyor ki yok onu yapma yok bu olmaz. Bi baktim kendimi o kadar bakimsiz hiss ediyorum ki
zumrasmom1 Elifyilmaz hicbirsey yapmadan doğal yolla hamile kaldım planli gebelikti. Ama adet tarihim geçene kadar hiçbir ayırt edici belirti yaşamadım. Adetim duzenliydi adetim geçince ayıktım canım
efsanee_ Minaresad ya aslında Önlerde bi kaç beyazım var onları kapatıcam sadece yaşlılık psikolojisine giriyorum gördükçe 😁 hangi boyayı kullandın sen ?
Denizgumuskaya Ah bende de o korku var kesmeye korkuyorum 🙁🙁🙁 ebelerin lafına kandım takıldıkça takıldı aklıma yok bebeğin ömrü kısalır bilmem 🤷🏼♀️ ne 😢😢😢