minnosbirkiz Elanur34 yaşamış biri olaraktan, dış gebelik asla ihmale gelmez, düzenli beta takibi eşliğinde belli olur, çokta sinsi ilerleyen bişey, kontrollerinizi ihmal etmeyin lütfen, sağlıcakla ilerlesin inşallah ❤️
Kelebekks1 Elanur34 yok canım gelmedi yerleşme kanaması lekeside olabiliyomuş önemli olan aşırı olmaması bence . Aklında kalanları doktoruna sor yarın birde herkese kulak asma stres yapmaman gereken dönemler. Herşey allahtan
Liyamm1 Elanur34 yok canim korkma ben suan 10 hafta oldumm ve dahada karnim çok agrir normal dedi doktor icini rahat olur Allah’in izniyle birsey olmaz 🙏🏻
gdaslik Elanur34 ağrın sürekli tek biryerde ise olabilir. Ben de dış gebelik geçirdiğimde sağ tarafımda tek bir yerde ağrım vardı sağ tüpte yerleşmiş bebek. Ama ağrın kasıklarında farklı alanlarda oluyorsa bu normal hamilelikte olan ağrılar endişelenme :)
Kelebekks1 gdaslik siz keseyi görmüşmüydünüz bu durumda önemli olan kan degeri diye biliyorm düşüş olursa böyle oluyormuş
gdaslik Kelebekks1 betam 5000 ve 7000 çıkmıştı 5 haftalıktı. Kese tüpte oluşuyor rahim içinde değil adı o yüzden dış gebelik. Benim de kese sağ tüpte oluşmuştu. Orada gördü doktorlar. Ege üniversitesine yatışım yapıldı metotreksat iğne oldum 10 gün sonra değerim 900 lere düşünce taburcu olmuştum. 6 ay sonra rahim filmi çekildim tüplerim açık çıktı zaten 3 ay sonra da kızıma hamile kalmıştım 4 buçuk yaşında şimdi.
Toprakksx1 Elanur34 diyenler bir bakışta ultrason çekti galiba 🤣 dış gebelik düşükle sonuçlanır ağrı yüksek sancı kanama olur daha önce yaşadım kan yüksek ama kese yok dediler kürtaj sonrası gebelik başlamıs ama sağlıklı değilmiş çok şükür şimdi tekrar hamileyim dediğin gibi benim sağ tarafta adet sancısı gibi sancı ve hafif kramplar oluyordu şükür 27 haftalık olduk 🌸 Rabbim hayırlısını versin umarım mutlu haber alırsın🌸
Ebruebos Canım üzme kendini herkes bişey diyor. Benim sol kasıkta vardı ağrı normal gebelikti. Bende korkmuştum. Bazen yürümekte zorlanıyordum. Dış gebelik daha ağır oluyor arkadaşım yaşamıştı çok kötüydü.
Kelebekks1 gdaslik benim kana bakılacagı zaman keseye bakmak istedi doktor gördü ve tam oluşması gereken yerde gayet düzgün dış gebelik olamaz en fazla boş gebelik olur onuda sanmıyorum dedi . Zor bi sürec ilk hamillk sncta herkesin aklıma biseyler geliyo çok sevindim tekrar hamile kalıp kucagına almaya 🫠🫠🫠 bende iki hafta sonra görücem inşallah
gdaslik Kelebekks1 sağlıkla alın siz de kucağınıza 😊 ben de yine 5 haftalık hamileyim geçen hafta tam 5+0 da korkumdan doktoru darladım keseye bakalım diye o dış gebelik kabusunu yaşadığım için çok korkunçtu. Dr a dış gebelikse ben hemen gidip iğnemi olayım bakalım lütfen keseye dedim baktık gördük kese rahim içinde oluşmuş derin bir nefes aldım. Bir de beklenmeyen gebelikti sürpriz oldu bize.
Kelebekks1 gdaslik ve benim hic belirtim yok migde bulantısı yada baska seyler hic bi sekilde yok sadece dehset derecede yemek yiyorum 😁 sendede aynımı
Kelebekks1 Daha önce yaşadıgın için tabi çok normal böyle olman bende açıkcası çok korkmuştum rahimin icinde allahtan kese umarım kendiside görürüm 14 aralıkta gidicem tekrar . Cok sevindim adına allahtan hersey umarm sende kucagına alırsınnn sagılıklı bir şekilde 🫠🫠🌸🌸🌸
gdaslik Kelebekks1 benim baya belirtim var göğüslerim bir beden büyüdü dünden beri sabah mide bulantılarım başladı ve kasık ağrılarım oluyor ara ara özellikle kızımı kucağıma aldıktan sonra karnım ağrıyor. Ağır kaldırınca. Bir de sık idrara çıkmak ve uyku belirtilerim. Sağlıkla alalım kucaklarımıza. 🙏🏼
Elanur34 Kelebekks1 gidemedim canım İstanbul da olduğum için çok yağmur yagiyor yarın gitcem doktora diye yarın yazicam canjm
Merve_818181 Elanur34 tutunma ağrısı olabilir benimde çok olmuştu düşecek gibi hissediyordum birden kesiliyordu sonra tekrar ama sağlıklı ilerliyoruz içini ferah tut 💕