Elanur34 Arkadaşlar sol kasık ağrım var ama 7 hafta doktora yarın gitcem öyle şiddetli ağrım yok ama kimi dış gebelik dedi korkuttu beni ilk hamileligim neden olur ağrı sizce
1prensesannesi__ Elanur34 olabilir hayatım bende ilk aylarimda cok agri cekmistim 7 hafta olmuşsun kalp atisi bile duyabilirsin artik yarin git guzel haberler al insAllah
Eylulerva Elanur34 ağrı olması normal çok şiddetli değilse yürümenize engel olucak kadar ilk haftalarda kasık ağrısı olur inşallah yarın bebeğinizi görürüsünüz
minnosbirkiz Elanur34 yaşamış biri olaraktan, dış gebelik asla ihmale gelmez, düzenli beta takibi eşliğinde belli olur, çokta sinsi ilerleyen bişey, kontrollerinizi ihmal etmeyin lütfen, sağlıcakla ilerlesin inşallah ❤️
Kelebekks1 Elanur34 bende yeni gördüm keseyi 5 haftalık bende öyle sanmıştım korkma o agrılar bendede oluyor
1prensesannesi__ Elanur34 insAllah Rabbimin merhameti üzerinde olsun canim sag salim bebegini kucagina almak nasip olsun Rabbim saglik versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Kelebekks1 Elanur34 korkma icini ferah tut . Bende öyle yapıyorum bende 7 haftalıkken gidicem bu agrılar çok normal doktorumda öyle söyledi dua ederim tabikide canım stres yapma 🌸
Kelebekks1 Elanur34 5+3 benim bende adet agrısı gibi agrılar oluyo ara sıra kasıkta agrı çok normal dedi doktorumm sende yarn güzel haberlerle geliceksin inşalllah
Kelebekks1 Elanur34 ben 17 kasımda ögrendim 32′52 cıktı 4 gün sonra 376,5 sonra tekrar kan icin gittim doktorm bakalım bi dedi ultrasonda keseyi gördü kan vermene gerk yok kese gözüküyo dedi yükseldi demekki gözktü
Elanur34 Kelebekks1 ben ilk öğrendim sonra daha gitmedim çünkü acil de ki doktor direk dedi geebsiniz
Kelebekks1 Elanur34 10 üzeri zaten gebelik sayılıyor önemli olan degerin artması ki sen 7 haftalık olmuşsun bebeginide göreblirsin bence
Kelebekks1 Elanur34 yok canım gelmedi yerleşme kanaması lekeside olabiliyomuş önemli olan aşırı olmaması bence . Aklında kalanları doktoruna sor yarın birde herkese kulak asma stres yapmaman gereken dönemler. Herşey allahtan