BinnurG merhaba canim başka doktora gitmemin sebebi yakın ilden geliyoruz Konyada değilim, normal takip de yapıyordur tabi ama ayda 1 falan çağırıyor genel de belki hastadan hastaya degisiyordur, bence alıyordur her gidildi zaman ücret , oyle bisey duymadım zaten çok aşırı yoğun ve kalabalık oluyor alir diye düşünüyorum sormak lazim