sehrengiz_8 Sevde11 ben ilk gebeliğimde gittim şimdi de Ali hocaya gideceğim neyi merak ediyorsun yardımcı olayım
Sevde11 sehrengiz_8 benim pihtilasmam var ve kayıplarım da var.Ali hocanın tedavisi ile gebe kaldım ama bana kan sulandırici igneye gerek yok ilaç yeterli dedi hala kafam karışık israrda ettim ilaç daha etkili dedi onu soracam aynı durumda olan varsa
Sevde11 sehrengiz_8 gittiğim doktor da ali hoca ne diyorsa onu yapalım diyor anlarsın ki içimde korku var 🫣
sehrengiz_8 Sevde11 şu an kime gidiyorsunuz peki. Bir de Ali hoca gerçekten Konya’daki hemen hemen bütün doktorları yetiştiren Konya’da bu alanda mihenk taşı olmuş biri ben Ali hoca dışında da diğer doktorlara gittiğimde Ali hoca ne diyorsa öyle ilerlemeyi tercih ettiler.
Sevde11 sehrengiz_8 evet öyle gercekten tanımayan yok ben başka şehirden geliyorum Ali hocaya konya da değilim
sehrengiz_8 Sevde11 Ali hoca kan sulandırıcı başlatacak kadar gerekli görmemiş demek ki bende başlatmıştı bazı gebeliklerde ihtiyaç olmayabiliyor
Sevde11 sehrengiz_8 öyle mi içimi rahatlattiniz teşekkür ederim😊 protein c ve protein s ye bakmisti, genetik sonucuma da bakti ikiside pihtilasmayi gösteriyormuş sanırım s biraz yüksek çıkmıştı
Fts123 Sevde11 pcos var bende adetim düzensizdi bana klomen ve duphaston başladı ilk ayimda hamile kaldım şimdi cuma yada pazartesi tekrar gideceğim kesem var bebek girunemdi 5+2 de girmiştim bakalım inşallah cuma günü bebeği de görürüz
Sevde11 Fts123 gorursun canim ben 5+4 te gittiğim de bebek yoktu korkma çok normal ,hepimizin korkuları var sagsalim kucagimiza alalim insallah🙏şuan hangi ilaç ve vitaminleri kullanıyorsun aynı doktora gittiğimiz için soruyorum😊
Sevde11 Fts123 ben de ayni senin gibi canim, gebeyim kontrol için gidiyorum yolun basindayiz henüz tekrarlayan dusuklerim vardı ali hocayı tavsiye etmislerdi o yüzden gidiyorum😊