Canookii eminebzkrtt 32. Haftada 2100 Gr dı haftaya 36 oluyoruz yien kontrol var bakalım kaç Gr olmuş 😊🤷🏻♀️
Canookii Filiz_76 üzülme canım bebekler son zamanlar iyi kilo alıyormuş kaşar peynir ye badem ceviz falan ve muz bunlwr çok güzel kilo aldırıyormuş bebeğe 😊🌸
pembebiranneadayi eminebzkrtt 38+1 de 50 cm 3000 kg idi. Her gün süt içiyorum kefir içip ceviz yiyorum muz yiyorum bebeğim iki haftada 100 gram aldı sadece. Biraz da genetik olduğunu düşünüyorum o yüzden gelişimi iyi olduğu için kafama takmıyorum. Çünkü bizim insanımız kilolu bebeği sağlıklı bebek görüyor 😂 Gelişimi ve ölçümleri uyumlu ise kafanıza takmayın🫶🏼
pembebiranneadayi Filiz_76 bebeğinizin ölçümleri iyiyse gelişimi iyiyse kafanınıza takmayın 🙏🏼 genetik olabiliyor bazı şeyler
Filiz_76 pembebiranneadayi doktor da öyle söyledi sağ sol hep zayıf diyor psikolojimi alt üst ettiler ya
kullaniciadi1 Bebeğin kilolu olduğu daha sağlıklı olduğu anlamına gelmez, aksine annede şeker tansiyon gibi durumlar olduğunda kg ileride olabiliyor
FDM220 Filiz_76 olsun canım endişe etme hiç doğuncaya kilo alır zayıf doğan bebekler daha tez toparlanıyo