eminebzkrtt haftadayız. Doktorumuz 3 kilo 144 gram, 51 cm olduğumuzu söyledi. Sizlerde durumlar nasıl? 🤰🏻
Filiz_76 eminebzkrtt maşallah 🧿 ben 34 haftalık hamileyim bebeğim 1980 grm çok üzülüyorum öyle olmasına ve 20 kilo aldım gebelik boyunca ama bebeğime hiç faydam olmamış 😕
_Daydreamer_89 Filiz_76 nesquikli süt için her gün hızlı kilo alacaktır bebeğiniz gün içinde muz ceviz ve badem Beypazarı soda için her gün 🌸
Canookii Filiz_76 üzülme canım bebekler son zamanlar iyi kilo alıyormuş kaşar peynir ye badem ceviz falan ve muz bunlwr çok güzel kilo aldırıyormuş bebeğe 😊🌸
pembebiranneadayi Filiz_76 bebeğinizin ölçümleri iyiyse gelişimi iyiyse kafanınıza takmayın 🙏🏼 genetik olabiliyor bazı şeyler
Srzrk eminebzkrtt Kilo ve boy normalken başkalarını neden merak ediyorsunuz? Prematüre veya zamanından geride olan çoook bebek var. Sağlıkla doğsun hepsi. Her çocuk kendine özeldir ♥️
alynozds Haftamda 2.160 bana ideal gibi geldi doktorum da normal dedi kilosu aman aman önemli değil diyor doktorum
Didemcann eminebzkrtt bende bi önceki doğumumu 37+3 de 3250 olarak yapmıştım o zamanlar bana az gelmişti ama şimdi okuyunca burdan maşallahı varmış erkek gelmesine rağmen sizin de öyle sağ Salim kucağınıza alın inşallah