Ebaki olsun düşünme olmuyo kafasına gir biraz bizde bi sorun yoktu ama 6 ay korunmadik 5 ay boyunca deli oldum beklemekten 6. Ay oflayip pufladım olmuyo diye gün saymadim erken test yaptim ama ayak üstü yaptım kizimi okula goturcektim kizim kapida ayakkabisini giyodu ben acele tuvalete girip test yaptim o kadar ayakustu yani ama silik cizgi gordum inanamadım 🤭🤭🤭🤭 o yüzden hiç icinde suphe olmasın olunca bi sekilde önüne cikiyo anliyosun olduğunu o yüzden umursamamayip salmak lazim biraz 😁