Merve-metin Gmzesr her ay yeni umut deyip başlıyoruz Kasım ayında adet olmadım ay bitti zaten çok fazla test yaptım sürekli negatif çıkıyor gecikmem var kanda verdim adet olursam eğer gün aşırı değerlendirmeye devam edecem inşallah güzel haberler almak nasip olur 🙏🏻
Ebaki Gmzesr iki çocuğum var mucize bna onlar eşimde azosprm sorunu var şuan küçüğüm 3yasinda büyüğüm 7 üç ay önce doktora gittim çikolata kisti teşhisi koydu sonra eşimle karar verdik ilerde başka bı sorunla karşılaşrz diye çocuk yapmaya ama iki aydr deniyoruz olmuyo üstelik yumurtlama gününu falan da tutturuyoruz napmm lazım kizlar
YesimAykut Gmzesr merhaba ben beklemeye başladım, bu ay gebelik planlıyorum, çatlatma iğnemi dün oldum, hayırlısı Allahtan, zaman keske hızlı geçse ama geçmiyor🙂
Gmzesr Merve-metin amin inşallah canım 🙏🏻 bnde kasım ayı güzel bir haber almayı umut ediyordum olmadı regl gördüm reglden sonra gün aşırı deniyoruz umarım aralık ayı güzle haberler alırız 🙏🏻
neslii7 Merve-metin Tarlusal kullandınız mı? Bende çok geciktim doktora gittim gebelik olmayınca Tarlusal başlattı dünde kekik çayı içtim bu sabah ufaktan sökülmeye başladı eğer gebelik yoksa tavsiye ederim kekik çayını ❤️ ve vücudu strese soktukça hiç olmuyor rahat bırakmak lazım
MaMmedova_ Gmzesr inşallah güzel bir haberle gelirsiz buraya 🥰🥰 bu arada gün aşırı olunca mı iyi oluyor ilişki?
Gmzesr Ebaki bnim bildiğim kadarıyla çikolata kisti zaten engel oluyormuş yanlışta biliyor olabilirim umarım güzel haberler alırsın sende canım
1prensesannesi__ Ebaki dusunmemen lazim canim zaten iki cocugun varmis ilerde baska sorun cikar degilde nasilsa olmaz dusuncesiyle korunma birisi burada yazmisti tup bebek ile hamile kaldim sonra korunmadim istersek tupbebek yapariz diye dogumdan sonraki ay hamile kaldim yazmisti 🥰
aslansmommmm Beklemedeyz insallah adet olursak gecikme var ama kesn olarak negatif umarm bu ay bol pozitifleri goruruz 😇
Ebaki 1prensesannesi__ 1prensesannesi__ aynn haklısın ama korunmayinca da ister istemez insan dusunuyo 😊
Munevver_bozdogan Tugba_turk46 doktor eşimden sperm testi istedi morfolojisi düşük çıktı o yüzden aşılama önerdi bizde yapacağız adet olmayı bekliyorum
Merve-metin aslansmommmm sanmıyorum bu kadar mevsimsel döngü uzayacağını canım anlamadım ki geç yumurtlama mı gördük acaba onu bile düşünüyorum artık
Merve-metin neslii7 yok kullanmadım canım çalıştığım için doktora gidemedim cumartesi gidecem doktora belki tekrar test filan yapar doktor yazarsa kullanacam canım