19+0 olduk , 2 kg aldım şimdiye kadar ama karnım belli oluyor akşamları iyice büyüyor sanki 😅 birde 3 gün önce 2 gün ikişer defa bebegin hareketleri olması lazım kelebek cirpinmasi gibi hissiyat oldu ama dün ve bugün hiç olmadı. İlk gebeliğim, henüz minikkwn her gün hareketler hissedilmiyor mu? :((