Bende 19+1 bugün 4 kilo aldım, vücudum inanılmaz ödem topluyor özellikle akşama doğru resmen top gibi şişiyorum. Şu son iki haftadır inanılmaz unutkanlık başladı. Bu ikinci hamileliğim ilkinde böyle birşey olmamıştı. Birşey sormak istiyorum; İlk çocuğumda kaçıncı haftada hareketlerini hissettiğimi hatırlamıyorum şu zamana kadar hissetmemem normal mi bilmiyorum. Siz hissettiniz mi bebeğinizi?