İlk gebeligim Benim de var vajinal varisim birde bacaklarımda zaten bekarkende vardı sol bacağımda köpük tedavisi oldum hamile oluncada sağ bacağıma dağıldı berbat halde bendedeb aynı vajinada sislik tuvalete bile otururken ağrı oluyodu ciddi şekilde hemde öyle olunca kadın doğuma sordum önce ne yapmam gerekiyor diye kalp damara yönlendirdi
Oda normal doğum önermiyorum İlk gebeliğin olduğu için kanama riskin var dedi kadın doğuma söyledim oda ozman sana normal doğum yapamaz raporu versinler dedi daha sonra tekrar gittim kalp damara ultrason istedi hatta bugün çekindim Gine dedi normal doğum yapamazsin zaten diye ama bana da bi türlü bu raporu vermediler istemememe rağmen kadın doğum doktorum istiyo dememe rağmen gerçekten sinir bozucu aranız da benim gibi bu rapordan alabilen varmı aranızda