Loyabloom Hafta bebiş kılolarınız nasıl? Doğum şekliniz belli mi? Neler yaşıyorsunuz şu aralar sohbet edelim♥️
melike12345 Loyabloom geçen hafta gittiğimizde 35+5 de 2,5 kilo çıkmıştı bebeğin kilosu. Normal gözüküyor şu an için doğumum
Ece56 Loyabloom geçen hafta 2900 dü kilosu. Bir daha cuma günü gidicez bakalım kaç olacak. Doğum şu an normal görünüyo bir sorun çıkmazsa. Sağlıkla kavuşalım inşallah. Sizin nasıl geçiyor?
Ayfrizmm Loyabloom 35+2 gittim 3044 kilosu 47 cm boyu dedi biraz tombik dedi 🌸bugün 36. haftaya girdik bi kaç gün sonra yüne gideceğim suanlık normal doğum olarak ilerliyoruz
Loyabloom Ece56 benimde 37. Hafta 3100gr 51cm boyu. Maşallahı var ama ben pek iyi değilim 😂 kansızlık sancı kramp bel ağrıları.. artık doğurayım istiyorum
Ece56 Loyabloom maşallah maşallah 🧿. aa dinlenin bol bol. Ben de çok çabuk yoruluyorum evde de yapmak istediğim çok şey var o biraz kötü oluyor. Bu haftaya kadar çalışıyordum o yüzden evdeki işler biraz sona kaldı.
AlpEmir 37+5 uygulamaya göre ama 1 hafta önden gidiyor, 37+3 tr kontrolüm vardı 3300 gr çıktı, biraz yemeği azalttım özellikle ekmeği tamamen kestim Artık haftada 500 gr alabilirmiş bebekler , riske girmek istemiyorum
Loyabloom BUSRA-2121 sorma ya 20 günüm kaldı normalde ama ben sezaryen olmak istedim 9 günüm kaldı çok heyecan yaptım geçmiyor🥹
OznurSlmz1 Loyabloom bende 37+1 im 36. Haftada 2,5 kilo demişti doktor bu cuma tekrar gidicez bakalım kilosu kaç olmuş. Doğumla ilgili hiç bişey belli değil daha. Kilosu normal ama karın çevresi biraz zayıf demişti o üzüyor biraz 😞 zayıf ve uzun yapılı bi bebek olacaktır belki demişti doktor başka bi sorun yok şükür 🤲🏻
Loyabloom OznurSlmz1 merak etme son haftalarda cok daha fazla kılo alıyorlar. Haftasına göre çokta zayıf bir bebiş değilmiş bence
annemsii OznurSlmz1 selam canım bende 37 +1 deyim nasıl gidiyor yarın kontrolüm var benim en son 35+5 de gitmiştim doktor 3 kilo demişti sağlıklıydı çok şükür yalnız bende hep tansiyon sorunu var
Loyabloom Ece56 evde perde yıkayıp cam silmekten baska hıc bır iş yapmadım. Camlar yagmurdan yine battı😂 evi bile köle robot süpürüyo😂 kolum kalkmıyor nasıl temızlık yapıcam bilmiyorum son 9 günüm kaldı
OznurSlmz1 Loyabloom aynen haftasına göre iyi gene de ama karın çevresisini 4 kere ölçtü niye gelişmemiş dededi bende korktum ama organları iyi durumda çok şükür. Doğduktan sonra kilo alacak inşallah 🤷🏻♀️
Ece56 Loyabloom ben de perde yıkıycam ama kim ascak diye düşünüyorum. Bir de halıları yıkamaya vericem onları da toplaması var.
Birbahargunu 37+4 geceleri adet sancım oluyor gündüz kayboluyor artık doğurmak istiyorum pilates merdiven ev işi hurma tüm tuşlara basıyorum benim tüp bebek olduğu için 39+6 ya kadar normal doğumu bekleme şansım var inşallah gelmek ister kızım
Ayseunsal88 Son 9 gün ama sanki hiç doğmayacakmış gibi hissediyorum sancı falan yok açılmamda yok merakla bekliyorum