Kızlar dün kontrolüm vardı 38+6 ikinci çatı muayenesini yaptı hatta bu sefer baya zorladı büyük ihtimalle doğumu tetiklemeye çalıştı membran sıyırması galiba, nstye girdim iki kere sancı girdi hiç sancım çıkmadı bu zamana kadar. Dün akşam belim ağrıdı sancı düzensiz az az arada hissediyorum veya ben mi hissetmiyorum bilmiyorum. Karnım hala inmedi.
Böyle olup bir kaç gün sonra doğuran var mı?