Kızlar selam:) 35. Haftama bugün girdim 2 hafta önce yani 33 e girdiğim gün 2150 dedi kilosu için doktorum. Şuan bugün 2300 dedi haftasıyla uyumlu güzel dedi. Eve geldim usg kağıdında kilosu 2445 yazıyordu. İki türlü de 2 hafta içinde az almış gibi geldi çok da güzel besleniyordum:( biraz üzüldüm açıkçası