Merhaba benim de eşimde vardı ilk başta %26 çıktı Kaan aydosa gitmiştik bir ay sonra %38e yükseldi çok canımız sıkıldı, 2 ay daha devam ettik %6ya düştü çok şükür. Şimdi kaan hoca 6 ay içinde doğal yolla gebelik oluşur ister bekleyin ister tüp bebek yaptırın dedi benim bekleyecek sabrım kalmadığı için tüp bebeğe başladık 3 embriyom oluştu çok şükür. Kaan hoca ne verirse versin yanına mutlaka Emodex kullanmak lazım ilk verdiği solgarın resveratrolü bizde hiç işe yaramadı emodex iki ay kullanınca düştü. Kadınlar kulübünde de kaan aydosa tedavi olanlar diye yazın çıkıyor emodex ile 2-3 ayda doğal hamile kalanlar var. Ama bu süreçte beslenmeye dikkat etmek çok çok önemli