Rana26 Direkt şikayet edin, biz de devlet hastanesi aciline gittik bakmadı, şikayet ettim dava açtık birkaç daha sorun yaşayan bulduk deştikçe altından başka yaptığı şeyler çıktı doktorun. Özür mesajı yayınladı benim istediğim cümlelerle kendini rezil edecek şekilde bir mesajdı. Sonra da sürdüler. Meslekten men için devlet kendisi davaya devam edecektir ama takip etmiyorum. Mesleğinin ciddiyetini bilmeyen herkesin yaptığı yanına kalmamalı.