Rana26 ayyy ne biçim hastane o 😅😅 sende ağrım var falan de kız valla ben dün gittim dedim yüzüm gözüm şişti kasılmalarım var zaten tansiyonum yüksek çıktı birde gebelik şekerim var hemen acil sarı alana gönderdiler işte sonra acil kadın doğuma yönlendirdi yani hastaneye onun için gidiyoruz zaten ne alaka bakmamak 🙄