Bende sezeryan doğum yapıp 1 paket kullanmıştım. Çok kullanmadım. Sonra normal ped e geçtim
Çünkü bir süre sonra dikiş yeri de havasız kalıyor çokta uzun süreli kullanımlı birşey değil. Birde ne kadar zayıf dahi olsanozda en büyük bedeni alin. Biraz sıkıyor çünkü.