Kivircikkuala Kızlar bugün test yaptım negatif çıktı . Hafif kasık bel ağrım var adet belirtisi olarak düşünüyorum . Oysaki göğüs uçlarındaki büyümeyi gebelikten sanmıştım 🥹 11.günden sonra dönmez heralde
Gamzealptkn Kivircikkuala belli olmaz canm sabırlı ol bn de geçen ay yapmştm 17-18. Gün poztf görenler vardı 🙏
Ayseldz Kivircikkuala bende şu an 13. Gündeyim bende de negatif çıktı ama gecikmeyi beklemek daha iyi olur
Teslimenursevil Kivircikkuala umudunu yitirmeni istemem ama kan ver varsa az da olsa yükselme vardır zaten
gulsahklycc Kivircikkuala ben ilk hamileliğimde yumurta takibiyle hamile kaldım ignenin 14. Günü negatif cıktı 16. Günü pozitife dönmüştü bekleyin bi kac gun daha bencd
Teslimenursevil Kivircikkuala histeroskobi oldum canım 1 hafta oldu işte bakalım bundan sonrası hayırlısı şuan duphaston kullanıyorum regl oluncada femara kullanıcam sonra doktora gidicem yumurta takibi yaptırıp çatlatma iğnesi kullanmak istiyorum
myangelson Kivircikkuala canım 14. Gün yap. Benim de 10 veya 11 di hatirlayamadim o zaman negatifti 14. Gün silik pozitif gördüm 🧡🧡
Kivircikkuala myangelson kııızzz gözün kör olmaya nerdesin seeen gebeş mi oldun aşkım hayırlı olsun çok çok sevindim 💕💕🥹🥹🤰🏻
Kitapkolik660_ Kivircikkuala zaten 11 gün erken asko ben daha önce yaptım o iğneyi doktor kontrolünde 14 gün beklemen gerekiyor en az ki zaten iğne tutmamissa tam 14.gun âdetin geliyor şunu bil o iğneyi yapınca illa tutacak diye şart yok
myangelson Kivircikkuala kız izindeydik ondan fazla giremedim😂😂 yok ilk hamileligimdi o canim şuan hamile değilim henüz nisandan sonra olabilirmiş öyle tarih verdi doktor 😊
EceKrb Kivircikkuala size iğne regli gününüzden itibaren kaçıncı günde yapıldı acaba? Bende bu ay klomen ve çatlatma iğnesi tedavisi gördüm bugün 10. günüm silik çizgi gördüm sabah ama tabii iğne etkiside olabilir diyorlar 🥹
likesah Kivircikkuala bence 14-15. Gunu bekleyin hic belli olmaz. Bu arada ufak bir tavsiye vucudunuzu cok dinlemeyin. İgnenin etkisiyle gebelik belirtilerine benzer seyler olabiliyor vucutta. Belirti varsa gebelik var belirti yoksa gebelik yok demek degil kesinlikle benim de basima geldigi icin biliyorum. İgne ile hamile kaldim ve hicbir belirtim agrim sizim olmadi. İnsallah guzel haber alirsiniz.