Htp1997 aa bu çarşamba diye aklımda kalmış 🙈 iyileşme süreci bünyeyle alakalı bir durum ben taburcu olduğum gün normal halime geri döndüm birdaha hiç ağrım olmadı ama dikişler için her ihtimale karşı en az üç çok dikkat etmek gerekiyor ama ne kadar yürüyüş yapıp yatmazsan o kadar çabuk toparlanıyorsun ben hiç yatmadım boyun ağrısı biraz bende de olmuştu ilkinde kerim bey ameliyathane soğuk oda sıcak odaya gidince boynunu ört tutulur demişti dinlemedim tutuldu bunda örtmüştüm tutulmadı belki sizinde böyle olmuştur mr temiz çıkar inşallah 😊 siz nasılsınız bebiş nasıl 😊