Htp1997 bana da çok geldiği için kalmadım evde birde bekleyen 2 yaş oğlum vardı kalsan da yapılacak bir şey yok ama salı günü 11 e kadar evrakları teslim etmiş olun yoksa tüm gününüz hastanede geçer anestezi uzmanı 11 e kadar bakıyor birde 15ten sonra, 11 olmadan halledersen daha iyi olur beklemek sıkıcı