Elzem07 Kızlar vajinamda aşırı kaşıntı var 37+5iz tam deliğin olduğu yer aşırı ötesi kaşınıyor yarına randevum var suan ne yapabilirim ? Basına gelen var mı
Elzem07 minismom of bu iyi gelir mi? Direkt deliğin içi etrafı kaşınıyor. Sirke bebeğe zarar verir mi?
minismom Elzem07 evet iyi gelir mantar oldugunda bunu oneriyolar stn yoo bebege kdar gitmez sirke nie zarar versin masrapa varsa sirkeyle suyu karıstır yıka veya pamuga dok oyle koy
Elzem07 Cankuss35 ah canım bana acil çözüm lazım çok sağol yine de şimdi sirkeli su ile yıkayacağım doktorumda aynı şeyi önerdi burada bir arkadaşta yazmıştı