Ylzomer gercekten haklısınız, ya şans isi yada baska bilmiyorum bende gönül hanıma gitmistim. Ama günü gününğ tutmayan doktorlarla ugrasamam neticede gebelık uzun bir yolculuk insanı öle tersleyip öle korkuttuklarında o uzun yol yeterınce saglıklı ılerlenmez. Gönül hanımda kagıtlar imzalatmak istemisti bize bide kendı fikrimizi beyan ettiğimizde azarlar gibi konusmustu aynı tavır aynı muamele. Genel olarak reyaptan herkes cok sıkayetçi, memnun kalanlara hayret edıyorum. Yukarıda yorumda bahsettiğim gibi arkadasım reyapta doktor asistanı olarak calısıyor kendisi iceride neler döndügünü anlattı yani kendi bile güvenip ailesinden bi kisiyi oraya muayaneye götürmüyor paragözler ya