Aleynadzgn bende 36+3 üm 31. Haftadan beri bel ağrısı çekiyorum acayip kötü şu iki gündür de belimden kasıklarıma düzensiz sancılar var kan tedavisi görüyorum bu benim 2. Gebeliğim ilki normaldi bakalım nasıl ilerleyecek bu sanki çok durmucak 37 ortası ile 38 de gelcek gibi ilk oğlumu 38+5 de doğurmuştum Buda ikinci oğlum bakalım ne zaman gelcek bugün de 2 saat ten beri 20 dakka ile arayla sancım var