Aleynadzgn bnde 36 yım.35.haftamda nst de sancım yüzde 70 ile 80 arası çıktığı için ilaç tedavisine başladı doktorum.sanirim iyi geldi,o hiç geçmeyen adet ağrısı gibi ağrım ve bel ağrım kesildi.erken doğum ağrısı bu nst de çıkanlar demişti.bugun tekrardan kontrolüm var.