Evremo Köy sütünü kaynatıp yoğurt yapıp yiyorum bende mayalanıyor ya bir tok içim rahat ediyor. Çünkü bazı sitelerde pastörize süt için sadece yazıyor sanki ninelerimiz annelerimiz ne içmiş ona bakarsak aman bilemedim bende