Fatmac eşimin ailesi süt işiyle uğraşıyor 33.haftamdayım 33haftadır tüketiyorum 😂 güzelce kaynattıktan sonra miss gibi içebilirsin bence canım ama doktorlar genelde sütten çok yoğurt tavsiye ediyor mayalarsan daha da güzel bebişine kilo olsun şifa olsun inşallah 🌸