Guzelanne56 Bence gayet güzel bir menü ama sizin yerinizde olsam hem şehriye hem erişte salatası yapmam ikisi de benzer şeyler. Ya birini değiştirirdim yada yapmazdım zaten mercimek köftesi de salata tarzı. Birinin yoğurtlu olması güzel olmuş ama 👌🏻 Bir de kedi dilli tatlı varken kek pek yenmeyebilir onun yerine kurabiye yapabilirsiniz hem kalirsa buzluğa atar sonra da yersiniz. Afiyet olsun simdiden😊