PinkyJelly Krcaaa dondurulmuş olucak benimki ama bu ay adet olunca gideceğim eğer yumurtalıklarda kist vs oluşmamışsa bu ay transfer olucak aslında bi onbeş yirmi gün fark olucak taze ile arasında ☺️☺️
Banuus RNT hayırlısı olsun inşallah 🤍 transferden sonra artık yavrun seninle gibi düşün üzülme stres yapma yat dınlen keyfını çıkart , naçizane doktor ne zaman kan tahlılılı ısterse o zaman yaptır evde dıger testleri yapma 🙏🏽
RNT Mucizemsin_bebek hayırlısı olur inşallah bende dün oldum dün gece bebeklerimle uyuduğumu düşündüm çok güzel bir duyguydu🥹