RNT olumlu ya da olumsuz hiç bir şey düşünmemeye çalışmanızı tavsiye ederim en önemli husus bu 🌸 doktorum bana sağlıklı beslenme düzenini bozma, çevrene bahsetme kimse beklenti içinde olup soru sormasın seni strese sokmasın, hiç bir şey olmamış gibi davran kitap oku film izle kafanı dağıt bol bol arkadaşların ile görüş hatta yemeğe çık markete çık sadece ağır bir iş yapma demişti bunlara uyarsak emin olun zaman su gibi akıp geçiyor 🤍 söylemesi kolay derseniz de inanın ilk denemem değildi.