Minnakbiranne73 Ben de gerçekten sigarayı çok fazla içen bir insandım. İlk haftalar içiyordum ve gerçekten anlıyorum o duyulan vicdan azabını ama yine de elinin hep sigaraya gitmesini 😔 Sonra ne olduysa bi gün o kokusu o kadar kötü geldi ki tiksindim şimdi içenlerin yanında duramıyorum. İçip yanıma gelseler bile uzaklaşma ihtiyacı hissediyorum kokularından dolayı. İnşallah sizde de aynı olur tiksinirsiniz ben tiksinmesem sanırım içmeye devam edebilirdim😔