Gulguzeli11 Yusufayazin__annesi benim normalde 8 aralıktı ama yumurtlamayı 29unda gördüm şimdi 13 Aralık mı oluyor BAT, ben de 13ünü bekliyorum
Yusufayazin__annesi Gulguzeli11 hiç bilmiyorum galiba öyle olması lazım yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunuyor yanlis değilsem
Gulguzeli11 Yusufayazin__annesi aynen o yüzden öyle düşündüm, peki 10unda yapsam çıkar mı testte, siz ne zaman yapacaksınız