YesimAykut Yusufayazin__annesi ben çatlatma iğnesi yaptım bugün, 20mm yumurta varmış, doktor yumurtlamış olabilirsin dedi sıvı görünüyormuş ama sol kasığımda ağrı var şuan😐
sacmalamakizim Yusufayazin__annesi Benim bat 15′di regl bitince ilişki oldu, buradan gördüm üstünden 10 geçmiş öğrenmiş hamile olduğunu, test yaptım negatif çıktı, çok kötü hissediyorum kendimi. 😢
Kanatsiz_1_melek Yusufayazin__annesi sende benim gibi burda yıllarca bekleyeceksin sanirim uzun suredir burdasin
Gulguzeli11 Yusufayazin__annesi benim normalde 8 aralıktı ama yumurtlamayı 29unda gördüm şimdi 13 Aralık mı oluyor BAT, ben de 13ünü bekliyorum
Yusufayazin__annesi NovaVina_ hakknda hayirlisi bende bir tane belirti yok 😁 bakalım femara kullandım bu ay
YesimAykut NovaVina_ bende klomen kullandım, bugün çatlatma iğnesi oldum, inşallah pozitif olur bu ay isteyen herkes için🙏🙂
NovaVina_ YesimAykut ben catlatma ignesiz ve yumurta takipsiz devam ediyorum maalesef yurtdisinda oldugum icin 🥹
YesimAykut NovaVina_ olsun canım klomen kullanmışsın büyümüştür çatlar yumurtan bence bu ay olacak emek veriyoruz sonuçta😌🙏
Ecexxxxxx Benim 12/13 Aralık gibi yumurtlama takibini düzgün yapamadım bilmiyorum günüm geldi mi düzenli ilişkiye de dikkat etmedik bu ay psikolojik olarak yoruldum ben. Hayırlısı artık yüzde 1 bile olsa içten içe bekliyorum bat gününü ama ümitli değilim
YesimAykut Ecexxxxxx hayırlısı canım hemen pes etmeyelim umutlu olalım hiç belli olmuyor arkadaşım test yapmıştı çatlatma iğnesini 11.günü negatif geldi mesela sonra kan ver dedik hiç umudu yoktu 80küsür çıktı beta hcgsi🤗 olabiliyor
YesimAykut sacmalamakizim test yapmak için daha çok erken canım, benim de bat 13 daha test falan yapmadım haftaya cuma cumartesi başlarım test yapmaya🤗 inşallah pozitif görürüz şimdiden üzülme bence 🙂🌼
sacmalamakizim YesimAykut inşallah ama ne bileyim öğrenenler varmış diye umut ettim. Zaten tutmaz diye korunmadık, ama içten içe çok istiyorum aslında.
YesimAykut sacmalamakizim inşallah olacak hepimizin 🙏🙂 aralık ayı bize bebiş versin inşallah🙏 daha çok erken hiç üzülme canım 1 hafta sonra test yapmaya başlayalım, hakkımızda hayırlısı olsun🤩🤗
Yusufayazin__annesi Kanatsiz_1_melek bir oğlum var çanim ikiniciyi istedik rabbimversi aldı 2 düşük yaptım geçen yıl nasip