Semaatrkz iste sen vucuduna o sinyalleri gonderiyorsun beyinde bitiyor cunku her is. Zamana birak ve bekle. İnam dogum korkulacak bisey degil Allah onu oraya nasil yerlestiriyorsa cikmasinida Ayarliyor ve cok guzel birsey. Benimki gece baslamisti arkadasin dedigi gibi ishal oldum karin ve bel agrisini o yuzden sanmistim taki sancim 10 dakikada 1 e sonra 5 dakikada 1 e dusunce anladim🤭 sabah 8 de suyum geldi lavaboya girdigimde nişan dedikleri kan geldi ve dogum baslamis oldu 10 da hastaneye gittim 13.05 te dogum oldu mucize gibiydi ve cok guzel anlardi 🥺🥰