Semaatrkz Merhaba kızlar Doğumun yaklaştığını nasıl anladınız hangi belirtilerden sonra doğuma gittiniz acaba ilk gebeliğim ve her acı ağrı vs olunca korkuyorum 33.haftaya gireceğiz yarın inşallah 🙏🏻 Hepimiz bebişimizi sağlıkla zamanında kucağımıza alalım 🖕🏻
_btl5860 Semaatrkz haftalar ilerledikce yalanci sancilar oluyor ben 38 de doguma girmistim ve gece sıklasan sancilarim olmuştu sabahina suyum geldi ve hastaneye gittim 🥰
TgbHmz Semaatrkz Son 1 haftamda vajinama baskı çok daha fazla sık idrara gitme bebeğin sürekli karnımda bir tarafa toplanması ve doğuma gittiğim gün ishal oldum ki demir ilaçlarından ve hormonlarlardan hiç ishal olmazdım hamileyken gece de 12 bucuk gibi suyum geldi 35. Haftada erken doğum yaptım 😊 bendeki belirtiler bunlardı
Semaatrkz Ankara-58 bende öyle bu haftalarda normal mi bilmiyorum doktoruma soracağım yarın kontrolümüz var 🙏🏻
ozgecemre06 Bende yarın 33e giriyorum suanlık bişey yok bakalım korkuyorum cok… Ama sevine sevine gidelim inşallah doğuma 🙏🌹
Semaatrkz Ankara-58 en son 29da gitmiştim bir ay sonra gel demişti sanırım bu haftadan sonra 2 haftaya düşecek 🥰
Semaatrkz Ankara-58 canım merhaba 🌸 bugün gittim kontrole o sertleşmeler bebek büyüdüğü için döndüğünde daha yoğun sertlikler hissediyosun odur onlar sancın olsa düzenli kasıklarına vururdu dedi ntsye de bağladı çok şükür hiç bi şeyin yok dedi sadece çok hareketli bi bebek dedi 🙏🏻 Sende endişe etme kontrole gittiğinde her şey normal olur inşallah 🌸
Ankara-58 Semaatrkz demek ki o sertlikler ilerleyen haftalarda normalmiş senin bebek baş aşağı dönmüş mu
Semaatrkz Ankara-58 valla aklımdaydın çünkü bende merak ediyorum karşındakini birazcık rahatlatmak adına haber vereyim dedim ❤️