FatmAli0163 Aybarssmom_ hayırlısı ♥️ bebişin adı Aybars mi olcak😁. Bizde aybars koycaz benim bebisde ters duruyor ve 33 +1 gunluguz ortak yönümüz cokmus
Aybarssmom_ FatmAli0163 ay evett 😅 Aybarslar böyle mi oluyormuş ya 🤣 33+2 bizimde. İstanbul Anadolu yakasında oturuyorum diyin tam olsun 🤣🤣🤣🤣
Semaatrkz Aybarssmom_ benim gün içinde değilde özellikle iki gece olmuştu aralıklarla bacaklarım kasıklarım ağrımıştı sanki adetime 1 gün kalmış gibiydi korktum tabiki normal mi bende bilmiyorum
Aybarssmom_ Semaatrkz ben de bilmiyorum ama çok yukarda zaten belli oluyor dışardan hissediyorum da kanama lekelenme vs de yok çok şükür o yüzden vesvese yapmadım ama merakta ettiğim için yazdım
Semaatrkz Aybarssmom_ bende çok tecrübesizim bakalım yarın soracağım doktoruma umarım her şey güzel gidiyordur 🙏🏻