ilaydamom_ bende salı günü kürtaj olacam ve inan bu psikoloji gerçekten çok farklıymış hani derler ya , yaşamayana kolay gelir diye cidden öyle ya , kaç gündür acaba bi umut başka doktor güzel şeyler söylermi diye heryere gittim ama yok yani hepside kürtaj dedi , kaç gündür sanki yaşamıyordum ve bı benım 3.cü gebeliğimdi çok ağladım ama Allahım sabrını veriyor 😞