kızlar 21 kasımda kürtaj oldum. ilk bebeğimdi. geçen gece bi uyandım ki hıçkırarak ağlıyorum ki bi yarım saat de susamadım hıçkırarak ağlamaya devam ettim cok zor dönemler. şöyle ki ben tekrar bebek sahibi olmak istiyorum Allah verirse. doktorlar 3 ay korun diyorlar ama vakit hiç geçmiyor gibi geliyor. biraz dertleşmek istedim yakın çevreme bu kadar içimi dökemiyorum.