Moonlight42 çatlama günü ve sonrası değerlendirmiştim ben 11 yada 12 siydi yanlış hatırlamıyorsam çatlamam ekimin 22 sinde çok silik öğrenmiştim . Yani sizde 14 te silikleştiyse 24 ten önce yapmayın testi . Biliyorum heyecanlısınız merak içindesiniz ama 24-25 ten önce yapmayın erken yaparsanız benim gibi flaş tutup çizgi ararsınız 🥰
Tavsiyemdir Erken gebelik testi yapmayın kaset laboquick test aşırı hassas bir test onu öneriyorum