Bende bu testle öğrendim. Adetime 4 gün varken çok silik bir çizgiyle öğrenmiştim. Kan vermiştim 27 çıkmıştı. O kadar düşük bir değerdeyken bile çıkmıştı çizgi. Aynı markanın yumurtlama testini de kullanmıştım oda çok iyiydi. İnşallah doğrudur sizde hamilesinizdir 🤲🏻🌸