Yagizinannesi_ Ben gidiyorum yeni başladım başta yine saadet hanıma gitmiştim ama aytekin hanımın enerjisi ve açıklamaları hoşuma gitti. İlerleyen zamanlarda bakıcam aslında saadet hanımdan da memnundum. Cihaz olarak aynı diyorlar ama saadet hanımınki daha net bence ya da daha güzel yakalıyor. İkisinden de ultrasonum var saadet hanımınki baya kaliteli