Melike_4949 daha cumartesi günü nts çekildim doktorum 1 hafta 10 daha bekleyelim ona göre tekrar nts çekip gün vereceğini söyledi önde gidiyor diye ölçümü takip etmeyelim hftam neyse onu takip ediyoruz ne olur ne olmaz ölçümler bazen doğruyu göstermeyebiliyormuş