Hamilebirisi_06
Bizde iki sene önce atlattık 4 aylık hamileydim bütün çamaşır ve çarşafları yüksek derece de yıkadım ve utuledim evi sirkeli suyla sildim sürekli tedavi olarak da doktorumuzun önerisiyle eczane nin kendinhazirladigi bı krem vardı adı yok ama vazelin ve kükürtle hazirlaniyo başka bişe de eklemislerse bilmiyorum bı tek o bı kaç defa kullanmaya geçirdi