Arkadaşlar vücudumda kaşıntı ve kabarıklar çıkmaya başlayınca dermotojiye gittim ve uyuzdan şüphelendi ama başlangıç noktasında sanırım. Vücut şampuanı ve losyon verdi kullan dedi 14 haftalık da hamileyim 15 aylık bir bebeğim daha var bu iletten nasıl kurtulurum? Araştırıyorum farklı birşey çıkıyor tüm kıyafetleri yastık yorgan vs yıkamam mı gerek? Sirkeli suyla yatakları vs silsem olmaz mı?