Chen31 BetulMom merhaba ben de kan sulandırıcı kullanıyorum, sezaryende ne gibi bir sıkıntı olurmuş benim doktorum bahsetmedi
BetulMom Chen31 hiç bi yerinizi kestiniz mi? İnanılmaz kanıyor. Ben bi kere elimi kestim küçücük bişeydi tüm lavabo kan oldu ve durması çok uzun sürüyor.yani ameliyatta çok kanarız o yüzden
Chen31 BetulMom evet kestim çok kanıyor gerçekten ama normal doğumda da epey kan kaybediliyor, benim ilk doğumum normaldi kan kaybından bayılmıştım :(