Ceren hocaya gidiyorum. Çok tatlı ve empati yapabilen bir doktor. En başından beri ona gidiyorum bir. Düştüğüm olmuştu geçen yıl
. Daha öncesinde başka bir doktora gitmiştim ama bebeğimin kalbinin durma sebebini bile anlamadı. Ceren hocayı o zaman tanıdım ve bir daha da ondan başkasına gitmek istemedim. Tavsiye ederim.